skip to Main Content

Adiga Recruitment – en snabb och effektiv lösning för dina rekryteringsbehov

Planerar ni att anställa? Vår expertis täcker alla era behov inom rekrytering. Vi har gedigen erfarenhet från rekrytering av experter, chefer, ingenjörer, inköpare och många fler yrkeskategorier inom svensk och utländsk industri. Med hjälp av vårt breda nätverk, såväl lokalt som internationellt, kan vi erbjuda rekrytering i bl.a. Sverige, Norge, Spanien, Frankrike, Tyskland och Brasilien.

Utifrån era behov och en kvalitets- och miljösäkrad process (ISO 9001 respektive ISO 14001), söker vi på olika sätt potentiella kandidater. Vi utvärderar deras yrkeskompetens och personliga egenskaper genom intervjuer och referenstagningar. Därefter presenterar vi de bästa kandidaterna för er.

Vårt fokus och engagemang gör att processen med att hitta rätt kandidat ofta går fort. Det ger en möjlighet att snabbt få in den kompetens som behövs.

Det här är vår process:

  • Kontakt/relation
  • Utvärdering av behov
  • Kravspecifikation vid personligt möte
  • Offertförslag
  • Intervju anställande chef, kartläggning av verksamhet, upprättande av tidplan
  • Annonsering av tjänst i olika forum/kanaler
  • Urval samt utvärdering av kandidater
  • Personliga intervjuer och referenstagning
  • Utvärderingstest (tilläggstjänst)
  • Presentation av utvalda kandidater
  • Kundintervjuer
  • Beslut/avtalssignering med kandidat
  • Fakturering
  • Uppföljning

Använd formuläret för mer information kring våra tjänster inom Rekrytering, eller kontakta:

Emma Lorensson
Manager Recruitment
emma.lorensson@adiga.se
+46 (0)72-528 12 52

Back To Top
Sök